|
|
Quantum Break - recenzja PCXbox One |
|
|
|
Przed Wami recenzja Quantum Break - najnowszej produkcji studia Remedy, która zadebiutowała na rynku 4 kwietnia w wersjach na Xboxa One oraz PC. Czy twórcy takich marek jak Alan Wake i Max Payne dostarczyli ponownie tytuł, który zostanie w naszej pamięci na dłużej? Sprawdźcie sami oglądając wideo recenzję. Przypominam, że przed premierą gry publikowałem też pierwsze wrażenia z ogrywania Quantum Break. Znajdziecie je TUTAJ. [Baron Ski] |
|
|
|
8 |
Oryginalność
Manipulowanie czasem, połączenie gry z serialem, możliwość dokonywania wyborów... Remedy jak zwykle stara się dostarczyć nam coś nowego. |
|
|
|
8 |
Grafika
Wielu liczyło na nową jakość, ale nie jest aż tak dobrze. Oprawa trzyma oczywiście bardzo wysoki poziom, jednak miewa lepsze i gorsze momenty. Szkoda, że na Xboxie One rozdzielczość to tylko 720p, ale i tak ważniejszy jest design, który może się podobać. |
|
|
|
9 |
Dźwięk
Świetna muzyka, dźwięki i gra aktorów, ale duży minus za całkowity brak polskiej wersji językowej. Microsoft odpuścił, a szkoda, bo w grze opartej w tak dużym stopniu na fabule przydałyby się chociaż napisy. |
|
|
|
8 |
Grywalność
Rozgrywka jest w porządku, ale dla mnie ważniejsza była fabuła oraz możliwości dokonywania wyborów. |
|
|
|
7 |
Źywotność
Quantum Break pęka w około 9 godzin (i to wliczając w to odcinki serialu), jednak ma potencjał przynajmniej na dwukrotne ukończenie. Brak tu jakiegokolwiek Multiplayera (dla mnie nie jest to minus). |
|
|
|
8 |
Ocena końcowa
Świetna fabuła i bardzo dobra rozgrywka. Nie mamy tu do czynienia z rewolucją, ale Remedy jak zwykle nie schodzi poniżej pewnego, bardzo wysokiego poziomu. |
|
|
Jak oceniamy? Wyjaśnienie naszego systemu ocen
tutaj. |
|
|
Strona artykułu: [1] |
UID: 2892
|
|
|
|
|
Okładka/art:
|
Tytuł: Quantum Break - recenzja |
|
Developer: Remedy |
|
Gatunek: akcja/TPP |
|
Data wydania: |
|
EUR: 05/04/2016 |
|
USA: 05/04/2016 |
|
JAP: 07/04/2016 |
|
Poziom trudności: średni (3/5) |
|
|