Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13708
Ilość wiadomości: 8184
Ilość artykułów: 1793
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Liczba artykułów: 43
Sortuj:


Unravel - recenzja - kandydat do najlepszej gry indie tego roku?

PCPlayStation 4Xbox One
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[26.02.2016] Przed Wami recenzja Unravel, gry stworzonej przez studio Coldwood Interactive. To platformówka z elementami logicznymi nastawionymi na fizykę. Głównym bohaterem jest Yarny - mała lalka z włóczki, która próbuje odtworzyć wspomnienia swojej właścicielki. Przechodząc 12 dostępnych poziomów będziecie mieć do czynienia z różnego rodzaju emocjami - tymi pozytywnymi, ale nie tylko.


Q.U.B.E: Directors Cut - recenzja

PlayStation 3PlayStation 4Xbox One
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[27.07.2015] Stworzenie pierwszoosobowej gry logicznej w dzisiejszych czasach nie jest proste. Nie dość, że wykreowanie ciekawych zagadek to niesamowicie trudne zadanie, to w dodatku każda taka produkcja mimowolnie zostanie porównana do jedynego króla gatunku – serii Portal. Niemniej tak ciężkie wyzwanie nie zraziło trzech studentów tworzących studio Toxic Games. Mimo tego, że jest to ich pierwszy komercyjny produkt, nie bali się „pokazać jaj” – zamiast uciekać od konfrontacji z dziełem Valve, postanowili rzucić wyzwanie staremu władcy aby ściągnąć go z tronu.


Tower of Guns - recenzja

PlayStation 3PlayStation 4Xbox One
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[18.04.2015] Gdzieś tam daleko w cyfrowym świecie znajduje się miejsce, które zostało stworzone do wyłącznie jednego zadania: zabicia ciebie. Nie wiesz jakim sposobem się tu znalazłeś, nie wiesz również co czeka cię na jego końcu. Ale, Ale! Nie zawracaj sobie tym głowy! Ruszaj czym prędzej, bo każdy postój w wieży to wyrok śmierci. A, i nie zapomnij zabrać ze sobą kupy amunicji. Przyda ci się.


Ori and the Blind Forest - recenzja

Xbox 360PCXbox One
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[23.03.2015] W obecnych czasach trudno jest już wymyślić coś nowego – borykają się z tą przypadłością nawet gry z segmentu indie. Widać to bardzo wyraźnie w platformówkach, niegdyś dominującym gatunku, a dzisiaj kserującym jedynie pomysły najlepszych przedstawicieli sprzed lat. Ori and the Blind Forest nie jest wyjątkiem. Jeśli gustujecie w produkcjach niezależnych, z pewnością obił się Wam o uszy tytuł z ubiegłych dwóch lat (ukazywał się na wiele platform) – Guacamelee. Ori formułą rozgrywki jest zbliżony do wspomnianej przed chwilą produkcji, a ona bazowała przecież na pomysłach żywcem wyciągniętych z Super Metroid. Czy to wada? Sami musicie sobie odpowiedzieć na to pytanie, ale według mnie jeśli wykonanie stoi na najwyższym poziomie, można przymknąć oko na pewną odtwórczość.


Never Alone - recenzja

PlayStation 4Xbox One
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[29.01.2015] Jeśli interesujecie się segmentem gier indie, z pewnością doskonale zdajecie sobie sprawę, że większość produkcji niezależnych to przeciętniaki, niewarte wzmianki. Trafiają się oczywiście hity, o których robi się głośno – w końcu gdzie jak nie w grach niezależnych próbować świeżych, niekonwencjonalnych rozwiązań, gdzie jak nie tutaj pakować emocje, na które w wysokobudżetowych tytułach nastawionych na generowanie zysków brakuje miejsca. Never Alone zapowiadał się bardzo dobrze – pierwsze trailery przedstawiały nam ciekawy, zimowy klimat i dwójkę bohaterów przemierzających zlodowaciałe tereny. Opowieść o młodej Eskimosce i jej wiernym towarzyszu – lisie polarnym – na pierwszy rzut oka przypominała skrzyżowanie Limbo z ICO, więc czekaliśmy z dużym zaciekawieniem na pełną wersję. Po jej przejściu możemy podzielić się z Wami wnioskami.


InFamous: First Light - recenzja

PlayStation 4
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[04.09.2014] Parę miesięcy po premierze inFamous: Second Son (z którego recenzją możecie zapoznać się w tym linku), Sucker Punch postanowili wydać pierwsze i mam nadzieję, że nie ostatnie DLC, które pełni rolę prequela... Przed Wami krótki raport, w którym podsumujemy ten dodatek.


Valiant Hearts: The Great War - recenzja

PlayStation 4
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[04.08.2014] Valiant Hearts: The Great War to nowa gra od Ubisoftu, który to ostatnio notuje sporo dobrych tytułów. Czy platformówka w klimatach I wojny światowej może stanąć w szranki z np. Rayman Legend? Przekonajmy się...


Guacamelee! Super Turbo Championship Edition - recenzja

Xbox 360Wii UPlayStation 4Xbox One
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[03.08.2014] Juan Aguacate kopie tyłki już od ponad roku i nic nie wskazuje na to, żeby to się zmieniło. Po uprzednim zmasakrowaniu PlayStation 3 i Vita oraz sukcesie na rynku pecetowym, teraz słynny Luchador z Meksyku pragnie zmierzyć się z konsolami obecnej generacji. Choć nie lubię wskazywać swoich faworytów, tym razem nie mam wątpliwości co do zwycięzcy – szczególnie, że bohater powraca w jeszcze lepszej dyspozycji niż kiedykolwiek wcześniej.


Oddworld: New 'n' Tasty - recenzja

PlayStation 3PS VitaPlayStation 4
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[02.08.2014] Jeśli mieliście okazję zagrać w Oddworld: New 'n' Tasty albo oglądaliście nasz wideo-playtest, wiecie zapewne, że niniejsza recenzja jest jedynie formalnością. Studio Oddworld Inhabitants poradziło sobie z problemem, który jest przeszkodą dla wielu innych twórców dostarczających remake’i klasycznych hitów sprzed lat. Główne zadanie stojące przed developerami to nie tylko odświeżenie oprawy graficznej, ale również odświeżenie starych mechanizmów w tak inteligentny sposób, żeby nie raziły w obecnych czasach, przy jednoczesnym zachowaniu klimatu i głównych koncepcji mechaniki oryginału. Tak, to jeden z tych przypadków, w których autorzy mogą zameldować wykonanie zadania.


Entwined - recenzja

PlayStation 3PS VitaPlayStation 4
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[02.08.2014] Chciałbym, żeby Entwined był tytułem pokroju Flower czy The Journey – artystyczną wizją z niedopowiedzeniami, która po ukończeniu nie pozwoli o sobie zapomnieć. Sony poniekąd zbudowało taki przekaz prezentując dzieło studia Pixelopus na swojej konferencji podczas tegorocznego E3. Zastosowano tam manewr niczym z połowy lat dziewięćdziesiątych, kiedy to koncerny (przodowała w tym Sega) pokazywały swoje hity na targach z dopiskiem: „Od dzisiaj w sklepach”. Czasy się zmieniły i dzisiaj nowe gry są często zapowiadane nawet na trzy lata przed premierą – tytuł musi się przecież zakorzenić w umysłach graczy…


MouseCraft - recenzja

PlayStation 3PS VitaPlayStation 4
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[26.07.2014] Czy połączenie amigowych Lemminnów i Tetrisa może się udać? Za to z pozoru karkołomne zadanie zabrała się polska Ekipa Crunching Koalas. Po niezliczonych ilościach godzin potu, napojów energetycznych i nerwów udało im się go pomysł zrealizować. Co prawda lemingi zastąpiono białymi myszami, a charakterystyczne klocki nie spadają nieustannie z góry ekranu, ale nie zmienia to faktu, że z tego niecodziennego eksperymentu powstała ciekawa gra logiczna. W końcu jak kopiować, to od najlepszych…


Titan Attacks! - recenzja

PlayStation 3PS VitaPlayStation 4
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[29.06.2014] Kosmici nadciągają! Znowu! Z tą różnicą, że tym razem nie musimy wrzucać żetonu za żetonem, aby raz jeszcze spróbować odeprzeć fale złośliwych kosmitów atakujących nasz kochany układ słoneczny. Zamiast tego, polem bitwy może stać się ulubiona kanapa, komunikacja miejska, czy słoneczna plaża. Wszystko dzięki Curve Digital oraz ich najnowszej produkcji Titan Attacks!


Stealth Inc: A Clone in the Dark Ultimate Edition - recenzja

PlayStation 4
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[27.06.2014] Głęboko w trzewiach pewnego centrum badań budzisz się jako jeden z wielu klonów. Nie wiesz po co cię stworzono, nie wiesz jakie zabójcze pułapki będą przeszkodami na drodze ucieczki, ale twój instynkt podpowiada ci:  pozostań w ukryciu i wydostań się z kompleksu. Czy zdołasz podołać zadaniu?


Another World 20th Anniversary Edition - recenzja

PlayStation 3PS VitaWii UPlayStation 4Xbox OneiOS/Android
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]

[25.06.2014] Éric Chahi w 1991 roku stworzył na Amigę dzieło dziś już kultowe. Był to Another World – gra, która do tej pory wydana została na niemal wszystkie możliwe platformy, teraz debiutuje na konsole nowej i starej generacji w wersji 20th Anniversary Edition.


Strike Suit Zero: Director's Cut - recenzja

PlayStation 4Xbox One
Recenzje [Cyfrowa dystrybucja]
[04.05.2014] Kosmiczne strzelaniny osiągnęły swój zmierzch w latach 90'tych. Obecnie gatunek znajduje się na wymarciu, a nieliczne przedsięwzięcia jak ten rozpoczęty na Kickstarterze opatrzony tytułem Strike Suit Zero są niszą skierowaną dla wiernych fanów tego typu rozgrywki. Studio Born Ready tworząc omawianą grę obiecywało graczom (aka. fundatorom projektu) przywrócić esencję zapomnianej ery Wing Commandera, czy Omega Boost – miodnego kosmosu pełnego bitew, wypełnionego masą walczących o życie jednostek oraz wielkich eksplozji. Co wyszło z tych obietnic?
 
Następna  ›
Strona: [1]  [2]  [3]  /  3
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!