Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13830
Ilość wiadomości: 8273
Ilość artykułów: 1796
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Liczba artykułów: 23
Sortuj:
[04.12.2016] Przed Wami szczegółowa recenzja PS4 PRO. Premiera konsoli w naszym kraju odbyła się 10 listopada. W chwili obecnej to najmocniejsza konsola dostępna na rynku (czekamy jeszcze na Xboxa One Scorpio).  W materiale staram się odpowiedzieć na kilka pytań - czy warto kupić PS4 Pro, czy warto przesiąść się na nią ze starszego modelu i jak moc nowej konsoli przekłada się na gry.
[08.07.2016] Przed Wami test Wii U Pro Controllera, czyli klasycznego pada do Wii U, który sprzedawany jest jako oddzielne akcesorium. Joypad bardzo przypomina kontroler od Xboxa 360, jest lekki i komfortowy, ale o szczegółach dowiecie się z recenzji.
[25.06.2015] Playstation Wireless Stereo Headset 2.0 to oficjalne, popularne bezprzewodowe słuchawki przeznaczone do konsol PlayStation. Kosztują ok. 350 złotych na polskim rynku i są promowane jako idealne uzupełnienie PS4, PS3 lub PS Vita. Postanowiliśmy je przetestować, żeby odpowiedzieć Wam na pytanie, czy rzeczywiście headset ten jest wart niemałych w końcu pieniędzy.
[19.04.2015] Jakiś czas temu zaprezentowaliśmy Wam unboxing NEW 3DS-a XL, natomiast teraz (zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami) dorzucamy bardzo szczegółowy wideo-test handhelda Nintendo. Dowiecie się z tego materiału jakie kluczowe nowości niesie ze sobą odświeżona wersja 3DS-a, co zmieniło się w niej pod względem designu (w porównaniu z poprzednimi modelami), a także - a może przede wszystkim - czy warto ją kupić.


Xbox One - wielki test konsoli

Xbox One
Testy sprzętu

[07.09.2014] Długo przyszło nam czekać na premierę Xboxa One w Polsce. Konsola debiutowała na najważniejszych europejskich rynkach 22 listopada ubiegłego roku, tymczasem do nas dotarła dziesięć miesięcy później. Niemal rok to w tej branży szmat czasu i nie da się ukryć, że Microsoft sporo stracił nie zapewniając maszynki wszystkim regionom jednocześnie. Zwłaszcza u nas – w kraju, w którym słowo „PlayStation” jest synonimem słowa „konsola” – zdążyło się już utworzyć całkiem spore grono posiadaczy PlayStation 4. Czy Xbox One ma w sobie coś, co odwróci uwagę od konsoli Sony i jednocześnie skłoni do zakupu tych, którzy PS4 już dawno mają postawioną pod telewizorem? Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć w tym artykule. Przed Wami wielki test Xboxa One.


PlayStation 4 - wielki test konsoli

PlayStation 4
Testy sprzętu

[30.11.2013] Siedem lat to w konsolowym świecie szmat czasu, a tyle kazał nam czekać koncern Sony na następcę PlayStation 3. Xbox 360 debiutował nawet wcześniej, bo przecież pod koniec 2005 roku. Choć dwaj giganci cały czas podkreślali, że chcą wytrwać ze swoimi maszynkami nawet dziesięć lat na rynku, mało kto brał te słowa na poważnie. O dziwo, niemalże się udało, a raczej można powiedzieć, że się uda – stare dobre, znane nam od lat systemy będą dostawać przecież jeszcze przez jakiś czas support od dużych wydawców. Faktem jednak jest, że od dawna wielu graczy czekało na zmianę.

[14.12.2012] Na naszej stronie wylądował gigantyczny test Wii U w formie pisanej - odnośnik do niego znajdziecie pod tym akapitem. Chcielibyśmy zaprosić Was ponadto do obejrzenia wideo-testu, w którym pokazujemy to, co trudno byłoby pokazać w innej formie. Możecie między innymi obejrzeć jak GamePad współpracuje z telewizorem w konkretnych grach oraz posłuchać naszych końcowych spostrzeżeń.


Wii U - test konsoli (recenzja)

Wii U
Testy sprzętu

[13.12.2012] Premiera każdej nowej konsoli to dla graczy święto. Wszyscy chcą przekonać się na własnej skórze jak będzie funkcjonować maszyna nowej generacji. Wii U to jednak bardzo specyficzny sprzęt. Czy w ogóle można nazwać go next-genem? Firma Nintendo poszła drogą obraną przez Wii i 3DS-a, czyli nie postawiła na moc obliczeniową. Trudno zatem spodziewać się, aby gry prezentowały się lepiej niż to, co oglądamy dzisiaj na leciwych już PS3 i Xboxie 360. Big N  od dawna hołduje zasadzie, że w grach oprawa video nie jest najważniejsza. Japończycy stawiają raczej na jakiś pomysł, innowacje i zamierzają zainteresować nas nowymi gadżetami czy funkcjami.

[08.12.2012] Przed Wami kolejny materiał video z Wii U. Tym razem prezentujemy Wam wszystkie opcje w menu konsoli - możecie zobaczyć i posłuchać o Miiverse, eShopie, Miimakerze, przeglądarce internetowej i całej reszcie. Pokazujemy Wam zarówno GamePada jak i to, co pokazuje się na ekranie telewizora.


[22.02.2012] PS Vita wreszcie ukazała się w Europie. Mamy 22 lutego, czyli dzień premiery na Starym Kontynencie, zatem po szybkim odebraniu pre-ordera zabrałem się za testowanie najnowszego cuda japońskiej myśli technologicznej. Szkoda, że trzeba było tak długo czekać (gracze w Kraju Kwitnącej Wiśni mogli grzać handheldy już od grudnia), ale w końcu się doczekaliśmy. Przed Wami kolejny bardzo szczegółowy test konsoli na naszych łamach, więc wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie do lektury.

komentarze [1055]
[04.04.2011] 3DS startuje z zupełnie innej pozycji niż pierwszy DS. Ten ostatni był pewnego rodzaju eksperymentem - firma Nintendo przy okazji premiery wspominała nawet o tym, że jest to "test" i świadomie zrezygnowała z megapopularnej marki Gameboy’a. Czas pokazał, że DS odniósł gigantyczny sukces (150 milionów sprzedanych egzemplarzy), czym zapewne po części zaskoczył samo Big N. Specyfika handhelda sprawiła, że sięgali po niego ludzie w każdym wieku, różnej płci i doświadczeniach w graniu. 3DS jest sukcesorem tego projektu, zatem od samego początku musi uderzyć jeszcze mocniej.


PlayStation Move – test (recenzja)

PlayStation 3
Testy sprzętu

[19.09.2010] 15 września zadebiutował w całej Europie PS Move – nowy kontroler do PlayStation 3, którym Sony chce przekonać do siebie także niedzielnych graczy oraz osoby, które z grami do tej pory nie miały do czynienia. Jest to oczywiście odpowiedź na ogromny sukces Wii – Nintendo stosując podobną politykę przekonało na razie do siebie niemal tylu klientów, co maszynki od Sony i Microsoftu razem wzięte. Dostaliśmy zatem PlayStation Move, który jest tak naprawdę niemal w 100% tym, czym od wakacji zeszłego roku jest Wii-mote z przystawką Wii Morion Plus – kontrolerem zdolnym odczytywać nasze ruchy praktycznie w proporcji 1:1. Na listopad zapowiadany jest jeszcze Kinect Microsoftu, który będzie bezpośrednią konkurencją dla Move (mimo, że urządzenia te oparte są na nieco innej technologii), teraz jednak pora przyjrzeć się bardzo dokładnie „różdżce” od Sony. Zapraszam do bardzo szczegółowego i wyczerpującego testu nowego kontrolera.


Wii MotionPlus - test

Wii
Testy sprzętu

komentarze [3074]
Gdy koncern Nintendo zapowiadał Wii, wszyscy spodziewali się, że dodawany do konsoli Wii-remote będzie idealnie odwzorowywał nasze ruchy. Rzeczywistość okazała się niestety nieco inna - maszynka rzeczywiście potrafiła określić kierunek ruchu pilotem, ale już dokładnego położenia kontrolera nie była w stanie odtworzyć. Developerzy radzili sobie z tym ograniczeniem całkiem sprawnie, ale już niektóre tytuły bardzo pokazywały wszelkie niedostatki - wystarczy wymienić Red Steel, który przez ograniczenia sprzętu (i nie tylko) zawiódł nasze oczekiwania. Miesiąc temu ojcowie Mario i spółki wypuścili wreszcie przystawkę MotionPlus, która wreszcie zmienia Wii-mote'a w to, czym od początku powinien być.

Strefa audio-video to jeden z najważniejszych aspektów dla każdego gracza. U mnie wszystko zaczęło się od starusieńkich, malutkich głośniczków Creative. Potem były lepsze zestawy, jeszcze lepsze, aż w końcu przyszła era konsol i zaczął się dźwięk 5.1 wraz z systemami DTS, DTS HD i całą nic mi wtedy nie mówiącą resztą.

W ostatnich miesiącach bardzo popularne stały się różnego rodzaju gadżety wykorzystywane przez konkretne gry dostępne na rynku. Mieliśmy już przecież wiele gitar, mat do tańczenia, czy pistoletów w epoce PSone, jednak nigdy nie odnosiły one takich sukcesów i nie zdobyły takiej popularności jak innowacyjne kontrolery wypuszczane w chwili obecnej. Prawdziwą modę na tego typu sprzęt zapoczątkowało Nintendo dodając do Wii innowacyjne kontrolery – okazało się, że gracze nie przykładają tak wielkiej uwagi do oprawy graficznej (na co stawia konkurencja – Sony i Microsoft), natomiast z otwartymi ramionami przyjmują nowe pomysły „Wielkiego N”. Wielki sukces odniosła również seria Guitar Hero (oraz Rock Band) i jest bardzo duża szansa na to, że podobną ścieżką podąży także Wii Fit, najnowszy program Nintendo.
 
Następna  ›
Strona: [1]  [2]  /  2
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!