22:35 | Peter Molyneux potwierdza, że Fable: The Journey jest tworzony jako gra dla prawdziwych, core'owych graczy. ZaznaczyÅ‚ przy okazji, że trudno bÄ™dzie ich przekonać do takiego typu sterowania, skoro sÄ… przyzwyczajeni do swoich klasycznych kontrolerów, ale jest dobrej myÅ›li.
"Zaczęło siÄ™ okoÅ‚o osiem miesiÄ™cy temu, kiedy Microsoft zapytaÅ‚ nas czy możemy zrobić core'owÄ… grÄ™ na Kinecta. PracowaliÅ›my nad projektem Milo od ponad roku, zatem mieliÅ›my z tym gadżetem już dużo doÅ›wiadczeÅ„. Mimo wszystko powstaÅ‚o bardzo trudne wyzwanie. JeÅ›li mam być z Wami szczery, uważam, że core'owi gracze sÄ… przywiÄ…zani do swoich kontrolerów."
"MyÅ›lÄ™, że przede wszystkim powinniÅ›my dowieść, że dostarczymy emocjonujÄ…cÄ… grÄ™ z ciekawÄ… historiÄ…, która bÄ™dzie Å‚atwa do nawigacji i komfortowa - zupeÅ‚nie jakbyÅ›cie sterowali kontrolerem. Mam nadziejÄ™, że damy radÄ™." - zakoÅ„czyÅ‚ Molyneux. [Ski]