Microsoft Studios przejmuje studio Twisted PixelXbox 360
0000-00-00 00:00:00
08:45 | Twórcy popularnych gier Splosion Man na Xbox LIVE Arcade oraz The Gunstringer na Kinect dla konsoli Xbox 360, doÅ‚Ä…czajÄ… do grupy firm Microsoft Studios.
"Warszawa, 12 października 2011 r. – Firma Microsoft informuje o nabyciu mieszczÄ…cego siÄ™ w Teksasie, USA studia deweloperskiego Twisted Pixel – twórców tak popularnych tytuÅ‚ów jak arkadowy „Splosion Man” oraz wydany niedawno na Kinect dla konsoli Xbox 360 „The Gunstringer”. WÅ‚Ä…czenie studia do grupy firm Microsoft Studios ma na celu wzbogacanie domowego centrum rozrywki, jakim jest konsola Xbox 360, o najbardziej innowacyjne gry i programy.
Od chwili zaÅ‚ożenia w 2006 roku, Twisted Pixel dostarcza przeÅ‚omowe i niezwykle popularne tytuÅ‚y dla Xbox LIVE Arcade. DoÅ‚Ä…czenie doÅ›wiadczonego zespoÅ‚u twórców gier do grupy Microsoft Studios, pozwoli opracowywać i rozwijać nowoczesne technologie gier i produktów rozrywkowych przyszÅ‚oÅ›ci dla konsoli Xbox 360.
„Twisted Pixel może poszczycić siÄ™ imponujÄ…cym dorobkiem innowacyjnych, niezwykle popularnych i, co najważniejsze, ciekawych gier” – powiedziaÅ‚ Phil Spencer, wiceprezes Microsoft Studios. „Microsoft Studios jest domem dla przeÅ‚omowych technologii domowej rozrywki, a niesamowita kreatywność zespoÅ‚u Twisted Pixel pomoże rozwijać platformÄ™ Kinect i Xbox LIVE w nowych kierunkach.”
„JesteÅ›my podekscytowani, mogÄ…c umocnić naszÄ… dÅ‚ugotrwaÅ‚Ä… wspóÅ‚pracÄ™ z Microsoft Studios, które uważamy za lidera w dystrybucji cyfrowej gier oraz tworzeniu innowacyjnych gier na platformy Xbox LIVE oraz Kinect” – powiedziaÅ‚ Michael Wilford, wspóÅ‚zaÅ‚ożyciel i dyrektor wykonawczy Twisted Pixel. „Jako cześć rodziny Microsoft Studios, zamierzamy dostarczać jeszcze lepsze i ciekawsze projekty wszystkim fanom konsoli Xbox 360 oraz Twisted Pixel.”
Studio Twisted Pixel doÅ‚Ä…cza do grona prestiżowych i rozpoznawalnych na Å›wiecie twórców gier, jak Lionhead Studios czy Rare Ltd., skupionych w ramach Microsoft Studios, które bÄ™dÄ… tworzyć nowe produkty rozrywkowe, wyÅ‚Ä…cznie dla platform firmy Microsoft."
swietny ruch. widac, ze
MS wie co robi jesli
chodzi o rozwoj Microsoft
Games Studios i powoli
buduje portfolio
swietnych studiow
deweloperskich. duzym
plusem jest to, ze sam
Spencer wspomnial o tym,
ze studio ma wolna reke w
tworzeniu gier, a MS
bedzie oferowal znacznie
wyzzszy budzet na kolejne
produkcje, wsparcie i
reklame tych gier -
goscie z Twisted Pixel
przyznali zresza, ze ten
ruch pozwoli im na
dluzsza produkcje gier i
pojscie w strone
podelkowych gier. mila
odmiana od tego co robi
Sony, w ktorym to
szefostwo decyduje o
grach, ktore tworza
poszczegolne studia,
decydujac nawet o
kierunku, w ktorym te
studia zmierzaja(nacisk
na krotszy czas
dewelopingu, multiplayer
kosztem singla i grafike
kosztem stalego
framerate\'u).
GILUPL czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Microsoft i Activision to
najgorsi wydawcy, ktorzy
albo sprzedaja dane
studia (Bizzare, Bungie),
albo te studia zostaja
zamkniete (Bizzare), albo
nie robia juz takich
dobrych gier jak kiedys
(Rare), albo poprostu
umieraja kultowe serie
gier (Perfect Dark) lub
nie sa tym czym mialy byc
(Banjo Kazooie, Guitar
Hero, COD, Halo3). Nie
wroze sukcesu temu studiu
jesli nie zrobia jakiegos
crapa, ktory dzieki
reklamie i lapowkom na
recenzje sie dobrze
sprzeda vide Halo3.
Microsoft woli robic
sredniaki i przeznaczac
mase kasy na reklamy,
ludzie to kupuja i nie
maja pojecia, ze na
polkach sa duzo lepsze
gry. Zamiast przeznaczyc
kase na tworzenie gry to
zapraszaja celebrytow tak
samo jak Activision i
robia ludziom papke w
glowie. Finish the fight
jest tego przykladem,
dobre haslo reklamowe,
lapowki dla recenzentow i
jechanie na sukcesie H1 i
H2 zrobily ze sredniaka
H3 hit. Tyle w temacie
ktosik :P.
ktosik czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
@pacan2, lol, tak se
wmawiaj chlopie. to nie
sony kasuje gry by robic
kolejne czesci EyePet\'a
albo kaze wydawac patche
jako pelne gry(LBP2). nie
mowiac juz o tym, ze to
Sony wymusilo na swoich
deweloperach by olali
singla i skupili sie na
wpychaniu multi gdzie
popadnie, lepszej grafice
kosztem framerate\'u,
screen tearing\'u i
rozdzielczosci oraz
szybkiej masowej
produkcji gier po lebkach
jak w fabryce(czego
dowodem sa chocby
tegoroczne produkcje jak
Socom 4, Motorstorm 3,
Killzone 3 czy LBP2).
zabawne biorac pod uwage
fakt, ze Bungie nie bylo
wlasnoscia Microsoft\'u,
a jedynie bylo na
kontrakcie. studio
chcialo pojsc wlasna
droga i MS uszanowal ich
wole. sytuacja Bizzare
pokazala to, ze to dzieki
MS Bizzare robilo takie
dobre gry - zaraz po
odejsciu zrobili same
crapy, ktore w niczym nie
przypominaly kultowych
produkcji stworzonych pod
wodza MS. hahaha, to
akurat Sony daje lapowki
by podwyzszyc oceny swoim
mizernym produkcjom, a
nie MS co udowodnili byli
pracownicy IGN czy
zalozyciel Gamekult -
jednego z najwiekszych
portali o grach. Halo 3
jest takim
\"sredniakiem\", ze do
dzisiaj w multiplayer tej
gry gra wiecej osob niz
we wszystkie kaszaniaste
shooter\'y od sony razem
wziete. Halo 3 jeszcze w
zeszlym roku - 100-200k
uzytkownikow online
dziennie, Uncharted 2 -
6k uzytkownikow online
dziennie i to raptem 3-4
tygodnie po premierze w
czasie przerwy
swiatecznej na ponad
2.5mln sprzedanych kopii.
tyle w temacie.
GILUPL czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Kiedys bylem fanem Rare,
ten developer robil
swietne gry pod szyldem
Ninny, a teraz ten
developer sie stoczyl
dzieki Microsoftowi,
ktory pospieszal Rare
zeby miec jakies gry na
premiere, to samo bylo z
Halo3 czy PGR3, ktore
byly krotkie i wydane na
szybko. Twoj kochany
Microsoft pacanaku :P.
Zdajesz sobie sprawe ze w
każym zdaniu jest
kłamstwo, czy ty jestes
IDIOTÄ„? LBP2 jest DLC?
ty durniu jak to jest DLC
to Forza 4 powinna
wyjśćjako łatka do
Forza3. U2 nie stoi
multikiem pacanie, tylko
świetna fabułą, multi
to tylko dodatek. I nie
pisz mi o rozdzielczości
i innych aspektach
grafiki, bo akurat
większość exlu
microsoftu chodzi w SUB
HD!!
ktosik czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
@pacan 1 i 2, facepalm
tylko tak na wasze
brednie mozna
odpowiedziec. napisz mi w
takim razie co takiego
jest nowego w LBP2, bo
poza dodatkami do edytora
poziomow, deweloper nie
zrobil niczego w trakcie
ponad 2.5 letniego czasu
tworzenia tej gry.
wszystkie bugi i glitche
z oryginalu pozostaly,
wszystkie elementy
edytora i grafika
pozostala niezmieniona,
malo tego caly singiel
jak sie okazalo zostal
zrobiony przez samych
graczy - \"deweloper\"
wykorzystal jedynie
poziomy graczy jakie
otrzymal w ramach
konkursu, przypomne, ze
te poziomy powinny byc
dostepne za darmo.
niedosc, ze zaplaciles
200zl za ta sama gre to
jeszcze wiekszosc nowej
zawartosci powinna byc
dostepna za darmo. PGR3
za krotkie? ty se jaja
robisz? 8-10 dla
podstawowej kariery to
malo. Kameo - 10-12
godzin, Perfect Dark Zero
- 10 godzin na
standardowym poziomie
trudnosci, Banjo Kazooie:
Nuts & Bolts - ponad 16
godzin - krotkie gry, ze
hej. Motorstorm 1 - 5-6
godzinny singiel,
Motorstorm 3 - 5-6
godzinny singiel
wliczajac 1godzine na
loadingi, Genji - 4-5
godzin, Heavenly Sword -
4-5 godzin, Uncharted - 6
godzin.
GILUPL czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
O czym ty do mnie gadasz
pacanie? PDZ, PGR3 i
Halo3 to najgorsze czeci
serii i tyle w temacie
:P. Jak Uncharted byl na
6 godzin to Gyrosy byly
na 4 godziny, bo sa o 2
godziny krotsze :P. Xbox
to byla konsola na korej
gralem w jedne z
najlepszych gier ever:
Ninja Gaiden, SC3:CT,
SSX3, MotoGP2, DOA3, PGR2
i chocby Halo1 i 2,
kontynuacje niektorych z
tych gier na X360 ssa
palke: PGR3, Halo3, DOA4,
NG2 nijak sie maja do
swoich kultowych
poprzednikow. Microsoft
dal dupy ze swoimi
kultowymi markami i
zbeszczescil Perfect
Darka... Zerem :P.
Szczerze to Epic i Turn10
uratowali im dupe, a Rare
nie zyje ;(.
A co nowego wprowadza
Gears 3? co nowego
wprowadza Forza 4?
Gears 1 6 godzin Gears 2
7 godzin mamy sobie tak
wyliczać pokemonie?
GILUPL czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Nie ma o czym gadac,
Microsoft odeslal
genialne studio Rare,
niegdys number1, do
robienia xbox mii ludkow
i full kinect support :P.
Nie wiem czy mam sie
smiac czy plakac?
GILUPL czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Nazywasz LBP2 dodatkiem
do LBP1 to czym jest w
takim razie Halo 2.5 HD
(Halo3), DOA Dinosuar
Hunter (DOA4), Ninja
Gaiden IQ=0 (NG2), PGR3
(czyli wyciete 30% gry z
PGR2 i podniesione do
HD), PDZ (fast rush shit
seguel of one of the best
game ever PD64), Fable2 i
3 (
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!