Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Microsoft Studios przejmuje studio Twisted PixelXbox 360
0000-00-00 00:00:00

08:45 | Twórcy popularnych gier Splosion Man na Xbox LIVE Arcade oraz The Gunstringer na Kinect dla konsoli Xbox 360, doÅ‚Ä…czajÄ… do grupy firm Microsoft Studios.

"Warszawa, 12 października 2011 r. – Firma Microsoft informuje o nabyciu mieszczÄ…cego siÄ™ w Teksasie, USA studia deweloperskiego Twisted Pixel – twórców tak popularnych tytuÅ‚ów jak arkadowy „Splosion Man” oraz wydany niedawno na Kinect dla konsoli Xbox 360 „The Gunstringer”. WÅ‚Ä…czenie studia do grupy firm Microsoft Studios ma na celu wzbogacanie domowego centrum rozrywki, jakim jest konsola Xbox 360, o najbardziej innowacyjne gry i programy.

Od chwili zaÅ‚ożenia w 2006 roku, Twisted Pixel dostarcza przeÅ‚omowe i niezwykle popularne tytuÅ‚y dla Xbox LIVE Arcade. DoÅ‚Ä…czenie doÅ›wiadczonego zespoÅ‚u twórców gier do grupy Microsoft Studios, pozwoli opracowywać i rozwijać nowoczesne technologie gier i produktów rozrywkowych przyszÅ‚oÅ›ci dla konsoli Xbox 360.

„Twisted Pixel może poszczycić siÄ™ imponujÄ…cym dorobkiem innowacyjnych, niezwykle popularnych i, co najważniejsze, ciekawych gier” – powiedziaÅ‚ Phil Spencer, wiceprezes Microsoft Studios. „Microsoft Studios jest domem dla przeÅ‚omowych technologii domowej rozrywki, a niesamowita kreatywność zespoÅ‚u Twisted Pixel pomoże rozwijać platformÄ™ Kinect i Xbox LIVE w nowych kierunkach.”

„JesteÅ›my podekscytowani, mogÄ…c umocnić naszÄ… dÅ‚ugotrwaÅ‚Ä… wspóÅ‚pracÄ™ z Microsoft Studios, które uważamy za lidera w dystrybucji cyfrowej gier oraz tworzeniu innowacyjnych gier na platformy Xbox LIVE oraz Kinect” – powiedziaÅ‚ Michael Wilford, wspóÅ‚zaÅ‚ożyciel i dyrektor wykonawczy Twisted Pixel. „Jako cześć rodziny Microsoft Studios, zamierzamy dostarczać jeszcze lepsze i ciekawsze projekty wszystkim fanom konsoli Xbox 360 oraz Twisted Pixel.”

Studio Twisted Pixel doÅ‚Ä…cza do grona prestiżowych i rozpoznawalnych na Å›wiecie twórców gier, jak Lionhead Studios czy Rare Ltd., skupionych w ramach Microsoft Studios, które bÄ™dÄ… tworzyć nowe produkty rozrywkowe, wyÅ‚Ä…cznie dla platform firmy Microsoft."

[informacja prasowa]

Kana³ RSS
Kanał RSS
Dodaj komentarz
do tej nowości
Komentarzy: 13
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
ktosik
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
swietny ruch. widac, ze MS wie co robi jesli chodzi o rozwoj Microsoft Games Studios i powoli buduje portfolio swietnych studiow deweloperskich. duzym plusem jest to, ze sam Spencer wspomnial o tym, ze studio ma wolna reke w tworzeniu gier, a MS bedzie oferowal znacznie wyzzszy budzet na kolejne produkcje, wsparcie i reklame tych gier - goscie z Twisted Pixel przyznali zresza, ze ten ruch pozwoli im na dluzsza produkcje gier i pojscie w strone podelkowych gier. mila odmiana od tego co robi Sony, w ktorym to szefostwo decyduje o grach, ktore tworza poszczegolne studia, decydujac nawet o kierunku, w ktorym te studia zmierzaja(nacisk na krotszy czas dewelopingu, multiplayer kosztem singla i grafike kosztem stalego framerate\'u).
GILUPL
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Microsoft i Activision to najgorsi wydawcy, ktorzy albo sprzedaja dane studia (Bizzare, Bungie), albo te studia zostaja zamkniete (Bizzare), albo nie robia juz takich dobrych gier jak kiedys (Rare), albo poprostu umieraja kultowe serie gier (Perfect Dark) lub nie sa tym czym mialy byc (Banjo Kazooie, Guitar Hero, COD, Halo3). Nie wroze sukcesu temu studiu jesli nie zrobia jakiegos crapa, ktory dzieki reklamie i lapowkom na recenzje sie dobrze sprzeda vide Halo3. Microsoft woli robic sredniaki i przeznaczac mase kasy na reklamy, ludzie to kupuja i nie maja pojecia, ze na polkach sa duzo lepsze gry. Zamiast przeznaczyc kase na tworzenie gry to zapraszaja celebrytow tak samo jak Activision i robia ludziom papke w glowie. Finish the fight jest tego przykladem, dobre haslo reklamowe, lapowki dla recenzentow i jechanie na sukcesie H1 i H2 zrobily ze sredniaka H3 hit. Tyle w temacie ktosik :P.
ktosik
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
@pacan2, lol, tak se wmawiaj chlopie. to nie sony kasuje gry by robic kolejne czesci EyePet\'a albo kaze wydawac patche jako pelne gry(LBP2). nie mowiac juz o tym, ze to Sony wymusilo na swoich deweloperach by olali singla i skupili sie na wpychaniu multi gdzie popadnie, lepszej grafice kosztem framerate\'u, screen tearing\'u i rozdzielczosci oraz szybkiej masowej produkcji gier po lebkach jak w fabryce(czego dowodem sa chocby tegoroczne produkcje jak Socom 4, Motorstorm 3, Killzone 3 czy LBP2). zabawne biorac pod uwage fakt, ze Bungie nie bylo wlasnoscia Microsoft\'u, a jedynie bylo na kontrakcie. studio chcialo pojsc wlasna droga i MS uszanowal ich wole. sytuacja Bizzare pokazala to, ze to dzieki MS Bizzare robilo takie dobre gry - zaraz po odejsciu zrobili same crapy, ktore w niczym nie przypominaly kultowych produkcji stworzonych pod wodza MS. hahaha, to akurat Sony daje lapowki by podwyzszyc oceny swoim mizernym produkcjom, a nie MS co udowodnili byli pracownicy IGN czy zalozyciel Gamekult - jednego z najwiekszych portali o grach. Halo 3 jest takim \"sredniakiem\", ze do dzisiaj w multiplayer tej gry gra wiecej osob niz we wszystkie kaszaniaste shooter\'y od sony razem wziete. Halo 3 jeszcze w zeszlym roku - 100-200k uzytkownikow online dziennie, Uncharted 2 - 6k uzytkownikow online dziennie i to raptem 3-4 tygodnie po premierze w czasie przerwy swiatecznej na ponad 2.5mln sprzedanych kopii. tyle w temacie.
GILUPL
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Kiedys bylem fanem Rare, ten developer robil swietne gry pod szyldem Ninny, a teraz ten developer sie stoczyl dzieki Microsoftowi, ktory pospieszal Rare zeby miec jakies gry na premiere, to samo bylo z Halo3 czy PGR3, ktore byly krotkie i wydane na szybko. Twoj kochany Microsoft pacanaku :P.
ziom
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Zdajesz sobie sprawe ze w każym zdaniu jest kłamstwo, czy ty jestes IDIOTĄ? LBP2 jest DLC? ty durniu jak to jest DLC to Forza 4 powinna wyjśćjako łatka do Forza3. U2 nie stoi multikiem pacanie, tylko świetna fabułą, multi to tylko dodatek. I nie pisz mi o rozdzielczości i innych aspektach grafiki, bo akurat większość exlu microsoftu chodzi w SUB HD!!
ktosik
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
@pacan 1 i 2, facepalm tylko tak na wasze brednie mozna odpowiedziec. napisz mi w takim razie co takiego jest nowego w LBP2, bo poza dodatkami do edytora poziomow, deweloper nie zrobil niczego w trakcie ponad 2.5 letniego czasu tworzenia tej gry. wszystkie bugi i glitche z oryginalu pozostaly, wszystkie elementy edytora i grafika pozostala niezmieniona, malo tego caly singiel jak sie okazalo zostal zrobiony przez samych graczy - \"deweloper\" wykorzystal jedynie poziomy graczy jakie otrzymal w ramach konkursu, przypomne, ze te poziomy powinny byc dostepne za darmo. niedosc, ze zaplaciles 200zl za ta sama gre to jeszcze wiekszosc nowej zawartosci powinna byc dostepna za darmo. PGR3 za krotkie? ty se jaja robisz? 8-10 dla podstawowej kariery to malo. Kameo - 10-12 godzin, Perfect Dark Zero - 10 godzin na standardowym poziomie trudnosci, Banjo Kazooie: Nuts & Bolts - ponad 16 godzin - krotkie gry, ze hej. Motorstorm 1 - 5-6 godzinny singiel, Motorstorm 3 - 5-6 godzinny singiel wliczajac 1godzine na loadingi, Genji - 4-5 godzin, Heavenly Sword - 4-5 godzin, Uncharted - 6 godzin.
GILUPL
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
O czym ty do mnie gadasz pacanie? PDZ, PGR3 i Halo3 to najgorsze czeci serii i tyle w temacie :P. Jak Uncharted byl na 6 godzin to Gyrosy byly na 4 godziny, bo sa o 2 godziny krotsze :P. Xbox to byla konsola na korej gralem w jedne z najlepszych gier ever: Ninja Gaiden, SC3:CT, SSX3, MotoGP2, DOA3, PGR2 i chocby Halo1 i 2, kontynuacje niektorych z tych gier na X360 ssa palke: PGR3, Halo3, DOA4, NG2 nijak sie maja do swoich kultowych poprzednikow. Microsoft dal dupy ze swoimi kultowymi markami i zbeszczescil Perfect Darka... Zerem :P. Szczerze to Epic i Turn10 uratowali im dupe, a Rare nie zyje ;(.
ziom
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
A co nowego wprowadza Gears 3? co nowego wprowadza Forza 4? Gears 1 6 godzin Gears 2 7 godzin mamy sobie tak wyliczać pokemonie?
GILUPL
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Nie ma o czym gadac, Microsoft odeslal genialne studio Rare, niegdys number1, do robienia xbox mii ludkow i full kinect support :P. Nie wiem czy mam sie smiac czy plakac?
GILUPL
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Nazywasz LBP2 dodatkiem do LBP1 to czym jest w takim razie Halo 2.5 HD (Halo3), DOA Dinosuar Hunter (DOA4), Ninja Gaiden IQ=0 (NG2), PGR3 (czyli wyciete 30% gry z PGR2 i podniesione do HD), PDZ (fast rush shit seguel of one of the best game ever PD64), Fable2 i 3 (
GILUPL
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Urwalo posta ;D: Fable2 i 3 (
GILUPL
czwartek, 13 pazdziernik 2011r.
Co jest? hehe
magic tv top 8 cube
środa, 06 listopad 2013r.
magic square of integers Microsoft Studios przejmuje studio Twisted Pixel | Onlygames.pl magic tv top 8 cube http://cube4you.com
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!