Na oficjalnym blogu gry Battlefield 3 pojawiÅ‚ siÄ™ wpis mówiÄ…cy o tym, że tytuÅ‚ zaoferuje graczom nowy system nieÅ›miertelników, dziÄ™ki czemu gracze bÄ™dÄ… mogli wybrać poczÄ…tkowy projekt blaszki. Ta bÄ™dzie na bieżąco aktualizowana, wraz z naszymi postÄ™pami w multiplayerze.
W najnowszym wpisie na oficjalnym blogu serii Alan Ketz, starszy projektant multiplayera w studiu EA DICE, wyjawiÅ‚, że w Battlefieldzie 3 nieÅ›miertelniki bÄ™dÄ… wizytówkami graczy, które zostanÄ… pokazane przeciwnikom za każdym razem gdy zostanÄ… pokonani. Blaszka może zawierać informacje takie jak nasza umiejÄ™tność posÅ‚ugiwania siÄ™ nożem, pilotowania myÅ›liwców, czy też dane na temat wÅ‚asnego stylu gry. Aby zdobyć cudzy identyfikator trzeba bÄ™dzie pozbawić danego przeciwnika życia brutalnym ciosem nożem, podchodzÄ…c go od tyÅ‚u. Takie ataki majÄ… wyglÄ…dać Å›wietnie – gÅ‚ównie dziÄ™ki systemowi animacji ANT. Twórcy przygotowali setki nieÅ›miertelników, dziÄ™ki czemu każdy znajdzie coÅ› dla siebie. [Powlol]