09:10 | Pierwszym tytuÅ‚em prezentowanym na konferencji Nintendo byÅ‚ wÅ‚aÅ›nie Shaun White Snowboarding. Dlaczego japoÅ„ski gigant uważa grÄ™ multiplatformowÄ… za jednÄ… z kluczowych pozycji na swojÄ… konsolÄ™? Otóż najnowsza „Å›nieżna” produkcja Ubisoftu ma wykorzystać Wii Balance Board (deska od Wii Fit) jako deskÄ™ snowboardowÄ….
Na konferencji zjazd w grze zaprezentowaÅ‚ sam Shaun White, znany też pod pseudonimem „LatajÄ…cy Pomidor”. PodkreÅ›liÅ‚, że stepper od Wii Fit jest idealnym narzÄ™dziem do gry snowboardowej – pozwala zaprojektować sterowanie w taki sposób, by jak najbardziej oddawać realny sport. Shaun wspóÅ‚pracuje z Ubisoft, by uczynić produkcjÄ™ firmowanÄ… swoim tytuÅ‚em jak najbardziej realistycznÄ…, choć tak naprawdÄ™ edycja dla Wii wydaje siÄ™ być bardziej arcade’owa od tych przeznaczonych PS3 i 360-tce.
Demo zaprezentowane na E3 na Wii wyglÄ…daÅ‚o podobnie do poprzednich gier z serii SSX – może tylko oprawa byÅ‚a bardziej „komiksowa”, no i nie byÅ‚o tu tricków z kosmosu z tysiÄ…cem rozbÅ‚ysków na ekranie. ZÅ‚oty medalista razem z Cammie Dunaway (wiceprezes do spraw marketingu i sprzedaży w Nintendo) zaprezentowaÅ‚ jeszcze konkurencjÄ™ half-pipe, jednak ewolucje wydawaÅ‚y siÄ™ tutaj dość losowe (ciekawe jak zostanie to ostatecznie rozwiÄ…zane w peÅ‚nej wersji, bo przecież raczej nie bÄ™dziemy Å‚apać za deskÄ™).
Gra zmierza naturalnie również na Xboxa 360 i PlayStation 3, jednak to wersja na Wii skupiÅ‚a caÅ‚Ä… uwagÄ™ na siebie, bo dostarcza ze sobÄ… nowe podejÅ›cie do produkcji snowboardowych. Next-genowe wersje również zaprezentowano, ale o tym opowiemy Wam już w kolejnych wiadomoÅ›ciach. Póki co polecamy filmiki prezentujÄ…ce edycjÄ™ dedykowana Wii:
[Ski]