Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Specyfikacja Xboxa 720 (Durango) ujawniona? Xbox 360
0000-00-00 00:00:00

14:40 | W serwisie vgleaks pojawiÅ‚ siÄ™ artykuÅ‚, który ma potwierdzać bebechy kolejnego Xboxa. Durango (nazwa robocza nastÄ™pcy 360-tki) ma posiadać 8-rdzeniowy procesor AMD (architektura x64) z taktowaniem 1,6 GHz – niektóre plotki sugerujÄ…, że w PlayStation 4 znajdzie siÄ™ praktycznie identyczna wersja tego procka.

JeÅ›li chodzi o pamięć, kolejny Xbox ma posiadać 8GB RAM w wersji DDR3 – tyle powinno wystarczyć na kilka lat nastÄ™pnej generacji. Maszyna ma zawierać procesor graficzny od AMD oznaczony jako Direct3D11.1 taktowany 800MHz. BÄ™dzie on posiadaÅ‚ 12 rdzeni, co pozwoli na generowanie 1,2 tryliona operacji „floating-point” (zmienno-przecinkowych). Choć pewnie wielu z Was maÅ‚o to mówi, to warto dodać, że inne doniesienia sugerujÄ…, iż GPU w PlayStation 4 bÄ™dzie posiadaÅ‚ już 18 rdzeni, co pozwoli na generowanie 1,8 tryliona operacji „floating-point”.



Durango ma posiadać wbudowany napÄ™d Blu-ray o prÄ™dkoÅ›ci 6x, który pozwoli na odczyt pÅ‚yt 50GB-owych. W konsoli ma też być wmontowany dysk twardy, choć na razie nie wiadomo o jakiej pojemnoÅ›ci. Prawdopodobnie oprócz portów USB 3.0 sprzÄ™t bÄ™dzie posiadaÅ‚ oddzielny port na przystawkÄ™ Kinect nowej generacji, co sugeruje, że jednak dalej bÄ™dzie to gadżet zewnÄ™trzny.

OczywiÅ›cie to wszystko jedynie plotki, ale wiÄ™kszość z nich potwierdza siÄ™ z danymi z różnych źródeÅ‚, co sugeruje, że jesteÅ›my blisko prawdy. Chyba najwyższa pora, aby giganci powoli prezentowali swoje nowe konsole, zanim dowiemy siÄ™ wszystkiego z przecieków w Internecie... Poniżej możecie zobaczyć schemat podzespoÅ‚ów, jaki ukazaÅ‚ siÄ™ razem z artykuÅ‚em na stronie vgleaks. [Ski]

Kana³ RSS
Kanał RSS
Galeria
nowo¶ci
Dodaj komentarz
do tej nowości
Komentarzy: 10
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
jo
wtorek, 22 styczen 2013r.
Jak to prawda to w dniu premiery to będzie jakiś zabytek. 1.6GHZ, DDR3, 1.2TFLOPSA ?Georce 660 ma 2 TFLOPSY Śmiesznie będzie wyglądało jak w momencie premiery wydajność konsoli będzie na poziome kart graficznych low end tego czasu.
binio
wtorek, 22 styczen 2013r.
No szału to to nie robi faktycznie archaizm jakiś. Na starcie z takimi bebechami? a co będzie później? ponga może uniesie a gry na pc będą zabijały jakością o co w tym chodzi? To żarty jakieś!
o
środa, 23 styczen 2013r.
to już nie ma znaczenia Nintendo wygrało tą generacje zanim ta się na dobre zaczęła. Mario Kart U, Mario Galaxy 3, Pikmin 3, Wii Fit U, Zelda Wind Waker HD, The Wonderful 101, Bayonetta 2, sequel Xenoblade, Lego City Undercover, Yoshi\'s Epic Yarn - wszystkie te gry są w planie wydawniczym Nintendo na ten rok przy czym Mario Kart, Zelda, 3D Mario, Bayonetta 2 mają wyjść w Q4 2013. samo Nintendo ma w planie wydawniczym 10 GIGANTYCZNYCH system seller\'ów jeszcze zanim ps4 i xbox3 w ogóle zostaną wydane. przy obecnym gigantycznym sukcesie Wii U(w ciągu 8 tygodni sprzedało się w większej ilości niz ps3 i 360 w ciągu pierwszych 5 MIESIĘCY), MS i Sony nie mają szans. powtórzy się sytuacja z poprzedniej generacji z tą różnicą, że z uwagi na wysokie koszta produkcji gier na ps4/xbox3 to właśnie na Wii U będą optymalizowane wszystkie gry.
binio
środa, 23 styczen 2013r.
:) No rozbawiłeś mnie do łez hehehehe koleżko wii czy teraz wiiu to dla niektórych sprzęt nie warty funta kłaka a te mario to mogą sobie w buty wcisnąć. A to to jest mistrzostwo świata \"/\" z uwagi na wysokie koszta produkcji gier na ps4/xbox3 to właśnie na Wii U będą optymalizowane wszystkie gry.\"/\" Muszę ci pogratulować wielkiego poczucia humoru :)
PozeraczFrytek2013XT
czwartek, 24 styczen 2013r.
Porownywanie zegaru ukladow ma sens tylko i wylacznie w przypadku tej samej jednostki. Primo. DDR3 Jest nieco wolne ale wystarcza i w konsolach nie potrzeba az tak duzej mocy obliczeniowej bo maja sztywna specyfikacje dzieki czemu mozna prgramowac bezposrednio pod uklad nie API. Idealnym przykladem God Of War 2 czy Black na PS2.
binio
czwartek, 24 styczen 2013r.
PozeraczFrytek2013XT no no głos zza grobu hehehehe trochę zmodernizowany nic ale to chyba on :) Ile to było sprzeczek co? Witam i jak wypadła ta generacja? zadowolony z ps3? miała być takim wielkim sprzetem i co? rozkręci się jeszcze? zabije brzydkie kaczątko m$? ja gram na obydwu platformach z przewagą klocka bo gry ładniejsze i więcej. Zresztą na ps3 przeszedłem wszystkie exy z decho do dechy :) A co tam u ciebie? opowiadaj hehehehe
o
piÄ…tek, 25 styczen 2013r.
konsole HD rozłożyły 3 dużych wydawców THQ, Midway i Atari, którzy zbankrutowali oraz kilku kolejnych, którzy zostali wchłonięci przez innych wydawców jak Eidos Interactive. doliczmy do tego ponad 120 deweloperów, którzy zbankrutowali z uwagi na to, że ich gry nie przyniosły zysku ponieważ nie sprzedały się w kilkumilionowych nakładach. Shaun White Snowboarding przekroczył 1.8mln sprzedanych kopii na ps3, 360 i PC, Darksiders 2 1.3mln, Max Payne 3 2.7mln, ostatni MX vs ATV 1.4mln, Red Faction: Armageddon 0.8mln, Warhammer: Space Marine 1mln,Test Drive Unlimited 2 1.25mln - wiesz co łączy te gry? wszystkie okazały się flopami przynosząc gigantyczne straty. mało tego sprzedaż Red Faction i MX vs ATV była tak \"kiepska\", że THQ anulowało obie serie, a Darksiders 2 całkowicie pogrążył tą firmę. wiesz ilu deweloperów upadło po wydaniu gry na Wii? ŻADEN. Mark Rein sam stwierdził, że koszta produkcji gier na ps4/720 będą między 2-3krotnie wyższe niż na 360/ps3. dla porównania ZombiU już teraz okazał się sukcesem jak stwierdził Ubisoft - ile kopiii tej gry sprzedano? 400 TYSIĘCY. już teraz wiadomo, że żaden z mniejszych wydawców jak Atlus nie będzie wspierał nowych konsol MS i Sony ponieważ będą zbyt ryzykowne z uwagi na koszta. mało tego nawet najwięksi wydawcy wszystkie oryginalne i ryzykowne tytuły będą wydawać wyłącznie na Wii U albo jako porty z Wii U na ps4/720(jako multiplatformowe tytuły).
ktoÅ›
piÄ…tek, 25 styczen 2013r.
Żaden? Coś mi się obiło o uszy że Deep Silver po słabej sprzedaży Cursed Mountain (swoją drogą fajny klimat miała ta gierka szkoda że skopana od strony technicznej) pało. Firma nadal działa więc nie wiem czy to prawda, czy po prostu znaleźli jakiegoś inwestora który ją wskrzesił. Specyfikacja architektura dla mnie to kwestia drugoplanowa. Podstawowa kwestia IMO to sposób dystrybucji i licencji. Jeśli rzeczywiście do odpalenia giereczek trzeba będzie się łączyć z zewnętrznym serwerem i każda kopia zostanie przypisana do pojedynczej konsoli czy chociażby konta, to będzie to miało o wiele większy wpływ na rozwój sytuacji na rynku niż bebechy.
binio
piÄ…tek, 25 styczen 2013r.
Co ty łykasz? :) Jeżeli taka sytuacja nastąpi i te twoje czarne scenariusze zaczną się sprawdzać a wiiu hehehehe stanie sie platformą docelową z mega grami a ps4/720 nic nie będą oferowały to wież mi na słowo że będę ciorał na wiiu :) No ale znając życie tak pesymistyczny scenariusz nie nadejdzie :) a gry na next genach jak sama nazwa na to wskazuje będą technicznie nie do udźwignięcia przez wiiu czyli SAME porty z wiiu na next geny raczej nie wchodzą w rachubę hehehehe. Ale ok rynek dziś wchłania słabych. Robią fuzję zmieniają włascicieli ale gry i tak wychodzą a wiesz dlaczego? bo są pieniądze nowe zespoły i pomysły. No i oczywiście nowy sprzęt :) Nie będę tu wróżył z fusów ale twoja apokaliptyczna wizja jest mało prawdopodobna :)
pbdjh
poniedziałek, 04 listopad 2013r.
gucci pants men Specyfikacja Xboxa 720 (Durango) ujawniona? | Onlygames.pl gucci handbags outlet http://www.qgszyxxy.org
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!