Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Warthog pojawi siÄ™ w Forza 4Xbox 360
0000-00-00 00:00:00

W najnowszej produkcji spod znaku Turn 10 dane nam będzie zobaczyć Warthoga. Niestety tylko zobaczyć, ponieważ nie wystartujemy nim w wirtualnych wyścigach.



Ot, taki niewinny żarcik twórców. Warthog (pojazd, który znany jest z uniwersum Halo) nie wyjedzie na tor, lecz bÄ™dziemy mogli mu siÄ™ przyjrzeć w specjalnym trybie Autovista – czyli w wirtualnym salonie samochodowym, w którym poruszamy siÄ™ za pomocÄ… Kinecta. Co wiÄ™cej, informacji na temat tego wehikuÅ‚u nie przedstawi nam Jeremy Clarkson, jak w przypadku innych, zwyczajnych samochodów, ale zrobi to uwielbiana przez fanów Halo Cortana.



Dodam jeszcze, że Forza Motorsport 4 w sprzedaży pojawi się już 14 października bieżącego roku się wyłącznie na konsoli Xbox 360. [Powlol]

Kana³ RSS
Kanał RSS
Galeria
nowo¶ci
Dodaj komentarz
do tej nowości
Komentarzy: 25
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
ziom
niedziela, 28 sierpien 2011r.
Ile można sprzedawać to samo? która to część 5?
ktosik
niedziela, 28 sierpien 2011r.
powiedzial to fan serii Gran Turismo - gier, w ktorych nie zmienilo sie absolutnie nic od czesci pierwszej. nawet wiekszosc tras i duza czesc aut z GT5 pochodzi z Gran Turismo 3, w ktorej przeciez wiekszosc materialu pochodzilo z GT1/GT2 po uprzednim upscalling\'u. Forza 4 oferuje wiecej nowosci w stosunku do Forzy 3 niz wszystkie gry Polyphony Digital razem wziete. ba, Forza 4 - stworzona calkowicie od zera wraz z ponownym zeskanowaniem wszystkich tras(z uwagi na nowa technologie) i ponownym zbudowaniu wszystkich aut co bylo wymogiem ze wzgledu na nowy silnik graficzny i Image Based Lightning(jedyny na konsolach obecnej generacji). do tego nowy silnik fizyczny i masa innych nowosci. GT5 nawet fizyki nie zmienilo w stosunku do GT4 i GT3 - to byl tylko zalosny port z ps2ki.
ziom
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Tłumoku mówiłem o Halo 4!!! To chyba normalne ze scigałki nie mogą sie zmianiać no chyba ze chcą być arcadeami jak Forza 3 i 4. Gt5 jest najlepszym obecnie symulatorem czy tego chcesz czy nie.
Piotrek
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
\"Ile można sprzedawać to samo? która to część 5?\" - no tak, trudno się do czegoś przyczepić to wymyśliłeś genialny zarzut. To samo można powiedzieć o tasiemcach od Sony - policz sobie które części serii sony planowane są na ten i przyszły rok - mniej niż trzecich właściwie nie ma. Durny zarzut, który można w sumie powiedzieć o całym obecnym rynku gier. Nie pasuje to nie kupuj, twórcy obejdą się bez twojej jednej kopii sprzedając ponad 10 mln innych:). A co do \"GT5 to najlepszy symulator\" - heh, trudno to w ogóle komentować. Wszystkie plebiscyty okrzykneły go największym zawodem roku ale ty dalej swoje? Trzeba mieć łeb...
Piotrek
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Aha i jeszcze to zdziwienie że przecież mówisz o halo 4 - jesteś tak nierozgarniety że nikt cie nie rozumie. Czy to jest news o halo? Geeeeezaaass...
GILUPL
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Forza to jedna z tych gier, ktorej zazdroszcze posiadaczom Xboxa. Czy Forza jest lepsza od GT5? Moim zdaniem jest, wolalbym FM2, FM3 i FM4 zamiast jednego biednego GT5. Nie oszukujmy sie, dla mnie GT5 obok Halo3 i kazdej kolejnej czesci MW po COD4 to najwiekszy zawod tej generacji. Oczywiscie GT5 nie jest slabe, ale tylko srednie jesli wziazc pod uwage 5 lat developingu. Forza to jedyna seria dla ktorej zaluje, ze sprzedalem Xa co nie znaczy, ze na Xa nie ma wiecej dobrych gier. Poprostu zamiast Gearsow mam Uncharted itd.
GILUPL
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Trzeba powiedziec sobie to szczerze, Turn10 pozamiatalo, PD powinno sie wstydzic grajac w FM3, nie mowiac juz o FM4. Jedno GT vs 3xFM to smiech na sali. Usprawiedliwic moze ich tylko ilosc ludzi zatrudnionych, bo jakby sie okazalo, ze w PD pracuje 100 osob, a w T10 300 ludzi to moge to PD wybaczyc. Ale o to trzeba zapytac pana ksiegowego ktosika, on ma dokladne dane ;D.
ziom
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Tylko największe laiki mogą mówić ze Gt5 jest zjebaną grą, pewnie dla tego ze nie radzą sobie z sterowaniem które jest po prostu symulacyjne a czasy osiągane w grze a na prawdziwych torach są niemal identyczne, to tylko pokazuje jak bardzo ta gra jest realistyczna, ma swoje niedociągniecią które denerwują ale mimo to i tak jest to najlepszy symulator na konsolach i tylko taki fanboj piotrus myśli ze błyszczy. Gram w tą gre od premiery i gra sie świetnie
ziom
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Aha i jeszcze to zdziwienie że przecież mówisz o halo 4 - jesteś tak nierozgarniety że nikt cie nie rozumie. Czy to jest news o halo? Geeeeezaaass... ale chyba tumaku w tym newsie chodzi łównie o Halo 4 co nie? gezzzzzzz
Piotrek
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
\"Warthog pojawi się w Forza 4\" - rzeczywiście, news o halo 4, jak nic. Widać że z logicznym myśleniem to u ciebie słabo. I nie, chodzi tutaj o to że tlyko najwięksi głupi fanboye ps3 nie mogą przyznać że GT5 to porażka. A nią jest, wystarczy poczytać recenzje i sprawdzić oceny. Gdyby w GT5 nie było przeciwników tzn jeździło by sie na czas to może byłby to dobry symulator (model jazdy jest jak najbardziej ok). Problem tej gry jest taki że cała reszta leży, a zwłaszcza SI przeciwników.
ktosik
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
@gilu, biorac pod uwage 5 lat developingu, najwyzszy budzet jak na gre wyscigowa(60mln gdzie kazda czesc Forzy kosztuje mniej wiecej 15-20mln) i najwiekszy team deweloperski(140osob plus ekipy przygotowujace nowe auta i trasy) GT5 to kompletna porazka. taka kasa, tyle lat pracy a 90% calej gry zostalo przeportowane z ps2 bez jakichkolwiek zmian(wszystkie te rasy i auta nawet nie poddano upscallingu) to samo sie tyczy fizyki, ktora rowniez pochodzi z GT4. niektore samochody \"standard\" wygladaja przeciez gorzej od aut z NFS4 gry ktora wyszla ponad 12 lat temu. teraz porownaj to do kazdej czesci Forzy, a zwlaszcza 4ki. 2.5 roku prac nad gra, 100osobowy team deweloperski(dodatkowo trzeba zaznaczyc, ze Turn10 samo skanuje auta i trasy wysylajac w poszczegolne miejsca wlasnych artystow), kilkukrotnie mniejszy budzet w porownaniu do Gt5. w 2.5 roku Turn10 stworzylo od podstaw nowy silnik graficzny i fizyke, zeskanowali wszystkie trasy(nowa metoda skanowania tras), od poczatku zbudowali auta(co bylo wymagane ze wzgledu na IBL). juz przy Forzy 3, Turn10 jako jedyny deweloper na konsolach wykorzystywal wplyw nawierzchni na opony oraz wplyw opon na model jazdy i jego zmiane dzieki dostepowi do symulatora F1 maclarena - przy produkcji 4ki dostali dane wprost od Pirelli i musieli od zera napisac cala fizyke. doliczmy sobie do tego ogromna ilosc materialu w grze - sam tryb Autovista ma ponad 10 godzin unikatowych materialow. @ziom, nie kompromituj sie czlowieku. seria GT od zawsze nie miala nic wspolnego z symulacja - to byl czysty arcade na takim samym poziomie co Grid czy seria PGR(zreszta fakt, ze PGR majac dokladnie ten sam model jazdy na 360tce jest uznawana za arcade jest wystarczajacym dowodem). zreszta ostatnio jeden z dziennikarzy RaceSimCentral(stronie poswieconej prawdziwym symulacjom, ktorej wspoltworcami sa panowie z ISR) zrobil porownanie miedzy Shift 2, Race 07 i GT5. ta sama trasa ten sam samochod i co sie okazalo? GT5 zostalo zjechane po calosci wlasnie za zjebana fizyke, koszmarne udzwiekowienie, slaba grafike wnetrza(mimo, ze Zonda R to auto \"premium\") i ogolnie kompletny brak realizmu nawet w porownaniu do Shift 2.
ktosik
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
porownajmy sobie chociazby implementacje Top Gear\'a w obu grach. Gran Turismo 5 - Polyphony calymi miesiacami chwalilo sie Top Gear\'em, a calosc zakonczyla sie na zalosnie odwzorowanej trasie z tego programu(podobna sytuacja byla w przypadku Nascar\'a, WRC i gokartow). Forza 4 - kilka godzin komentarzy Jeremiego Clarksona w AutoViscie, niesamowicie zriobona trasa z Top Gear wraz z takimi samymi ujeciami kamer w czasie powtorek jak z programu, kilkanascie odwzorowanych Top Gear Challange(z Star in Reasonably Priced Car na czele), wnetrze studia programu zostalo odwzorowane na potrzeby gry do tego mamy auto, ktorym scigaja sie gwiazdy, a edycja limitowana gry ma specjalny artbook przygotowany przez ekipe programu.
balt
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
GT 5 mozna wiele zarzucić bo gra w gruncie rzeczy okazała się rozczarowaniem (ale też nie przesadzajmy w drugą strone, to nie jest słaba gra), ale wypisywanie o arcade\'owym modelu jazdy GT 5 świadczy o tym że wypisujący takie glupoty nigdy nie siedział za kierownicą prawidziwego samochodu, a jego cała jazda ogranicza się jedynie do gierek wyścigowych (no chyba z w GT 5 grał ze wspomagaczami).
GILUPL
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Ktosika to nawet nie ma co czytac, zalosny typ dla ktorego cartridge na N64 zarzadzily, a SM64 mial mege wydzebiste tekstury, buhaha. A te dane o ludziach pracujacych sa zaklamane, ktos kiedys tu napisal, ze w PD pracuje 120 osob, a w T10 150 z tym, ze przy produkcji FM zatrudnili dodatkowe 150 osob na czas okreslony, nie wiem nie wnikam. Chetnie bym sie dowiedzial tego od kogos konkretnego i nie fanboja, bo ilosc ludzi pracujacych nad obiema grami i budzet duzo zmienia w tej sytuacji albo na korzysc PD albo jeszcze gorsza niekorzysc. Chcialbym poprostu wiedziec czy PD sie opier.alalo czy Sony nie dalo im wystarczajacej ilosci programistow, grafikow itp. Ktosik ty juz nic nie pisz, wszyscy wiemy, ze w GOWIII widac tylko 15%, nowy wiimonte z nunchackiem i wii plusem kosztuja 140zl, a Fruit Ninja jest za 120zl i za darmo, zalezy od klienta czy chce placic. Normalnie zal twoje teksty czytac, U2 to korytarz, ktory gra roku zostal przez pomylke pacanie.
ktosik
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
balt, facepalm. od 2 miesiecy mam Mitsubishi 3000GT z 1995 roku - jazda tym samochodem w Gran Turismo za ch*ja nie przypomina jazdy prawdziwym autem. kazdy wie, ze GT ma arcade\'owy model jazdy zwlaszcza jak sie wrzuci Drift albo ma sie trase offroad\'owa(w zasadzie od dawna bylo wiadmomo, ze Polyphony wykorzystuje \"fizyke\" driftowa na trasach offroadowych). kazde auto albo ma potezny oversteer w tej grze. do tego 3/4 aut jezdza jak po szynach doslownie, patrzac na przerazajaco wielki promien skretu wielu z nich. @gilu, o patrzcie kolejny raz fanboj sony przyszedl i klamie. jestem ciekaw gdzie niby pisalem, ze Turn10 to 150 osobowy zespol. oficjalne dane sprzed rok albo dwoch podawaly, ze T10 zatrudnia lacznie okolo 100 osob, tak samo jak Polyphony Digital ma na stale zatrudnione 140 osob oraz niezalezne firmy majace na celu skanowanie nowych aut i tras.
GILUPL
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Ja pier.ole czytaj ze zrozumieniem ktosik!
balt
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
ktosik , a ja mam Yarisa, tylko co z tego?W necie to mogłbym napisac nawet ze jezdze veyronem ,ale to zaden argument zresztą o czym ty w ogole piszesz czlowieku? o jakich promieniach skretu, nadsterownosci, w ogole w jaką gre ty grales? Bo napewno nie w gt 5. Z twoich komentarzy wynika,że zyjesz w jakimś swiecie swoich bzdurnych fantazji gdzie za wszelkie zlo odpowiedzialne jest sony, naprawde wspolczuje takiego podejscia...
ziom
poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
On jest pojechany na głowe, taki fanboj który myśli ze jest dorosły
ktosik
wtorek, 30 sierpien 2011r.
@balt, najpierw zagraj w prawdziwy symulator, a dopiero pozniej chwal sie swoja \"wiedza\", bo jesli dla ciebie GT5 to idealny przyklad symulacja(jesli w ogole jakakolwiek czesc GT mozna uznac za symulacje) to naprawde nie widze sensu dyskusji z toba. na symulacjach zjadlem zeby zaczynajac od wczesnych gier Papyrusa i konczac na iRacing.com. GT5 nawet do oryginalnego Nascar Racing daleko pod wzgledem symulacji.
balt
środa, 31 sierpien 2011r.
Ktosik po pierwsze nigdy nie pisalem o tym że GT 5 jest dla mnie ideałem symulacji bo nie jest i duzo do tego tej grze brakuje, Forzie zresztą też, ale jakoś potrafie się dobrze bawić przy obu tytułach bez dorabiania do nich bzdurnej fanbojskiej ideologii. Po drugie twoje nołlajfowe opowieści o tym jakim to niby jesteś kozakiem w grach wszelkiego typu nie są w internecie żadnym argumentem - domyśl się dlaczego, ale w jednym masz racje dalsza dyskusja nie ma sensu - z fanbojstwem sie nie wygra.
rpLKRgYRIxw
wtorek, 15 listopad 2011r.
I\'m imeprssed by your writing. Are you a professional or just very knowledgeable?
CbpRZuLwQRcNfaUWiZq
wtorek, 15 listopad 2011r.
GXLUWk vxxtfsefjkyx
XnZPtFkZiunZK
środa, 16 listopad 2011r.
xXuJ9W , [url=http://cuifbjksbxxf. com/]cuifbjksbxxf[/url], [link=http://zgtvqjpdguen .com/]zgtvqjpdguen[/link] , http://dnsfgmxhtmif.com/
ZZjzNesqoFRObikh
środa, 16 listopad 2011r.
m6FMxo zwpwnqgxazia
RjilYprZxWoQJ
piÄ…tek, 18 listopad 2011r.
Gc03wm , [url=http://nkipcdlpvajw. com/]nkipcdlpvajw[/url], [link=http://lefrbhptpbsj .com/]lefrbhptpbsj[/link] , http://wysfzwckdtds.com/
  więcej recenzji

Interesują cię inne formy reklamy? Sprawdź TUTAJ.





Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!