Warthog pojawi siÄ™ w Forza 4Xbox 360
0000-00-00 00:00:00
W najnowszej produkcji spod znaku Turn 10 dane nam będzie zobaczyć Warthoga. Niestety tylko zobaczyć, ponieważ nie wystartujemy nim w wirtualnych wyścigach.
Ot, taki niewinny żarcik twórców. Warthog (pojazd, który znany jest z uniwersum Halo) nie wyjedzie na tor, lecz bÄ™dziemy mogli mu siÄ™ przyjrzeć w specjalnym trybie Autovista – czyli w wirtualnym salonie samochodowym, w którym poruszamy siÄ™ za pomocÄ… Kinecta. Co wiÄ™cej, informacji na temat tego wehikuÅ‚u nie przedstawi nam Jeremy Clarkson, jak w przypadku innych, zwyczajnych samochodów, ale zrobi to uwielbiana przez fanów Halo Cortana.
Dodam jeszcze, że Forza Motorsport 4 w sprzedaży pojawi się już 14 października bieżącego roku się wyłącznie na konsoli Xbox 360. [Powlol]
Ile można sprzedawać to
samo? która to część
5?
ktosik niedziela, 28 sierpien 2011r.
powiedzial to fan serii
Gran Turismo - gier, w
ktorych nie zmienilo sie
absolutnie nic od czesci
pierwszej. nawet
wiekszosc tras i duza
czesc aut z GT5 pochodzi
z Gran Turismo 3, w
ktorej przeciez wiekszosc
materialu pochodzilo z
GT1/GT2 po uprzednim
upscalling\'u. Forza 4
oferuje wiecej nowosci w
stosunku do Forzy 3 niz
wszystkie gry Polyphony
Digital razem wziete. ba,
Forza 4 - stworzona
calkowicie od zera wraz z
ponownym zeskanowaniem
wszystkich tras(z uwagi
na nowa technologie) i
ponownym zbudowaniu
wszystkich aut co bylo
wymogiem ze wzgledu na
nowy silnik graficzny i
Image Based
Lightning(jedyny na
konsolach obecnej
generacji). do tego nowy
silnik fizyczny i masa
innych nowosci. GT5 nawet
fizyki nie zmienilo w
stosunku do GT4 i GT3 -
to byl tylko zalosny port
z ps2ki.
Tłumoku mówiłem o Halo
4!!! To chyba normalne ze
scigałki nie mogą sie
zmianiać no chyba ze
chcą być arcadeami jak
Forza 3 i 4. Gt5 jest
najlepszym obecnie
symulatorem czy tego
chcesz czy nie.
Piotrek poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
\"Ile można sprzedawać
to samo? która to
część 5?\" - no tak,
trudno siÄ™ do czegoÅ›
przyczepić to
wymyśliłeś genialny
zarzut. To samo można
powiedzieć o tasiemcach
od Sony - policz sobie
które części serii
sony planowane sÄ… na ten
i przyszły rok - mniej
niż trzecich właściwie
nie ma. Durny zarzut,
który można w sumie
powiedzieć o całym
obecnym rynku gier. Nie
pasuje to nie kupuj,
twórcy obejdą się bez
twojej jednej kopii
sprzedajÄ…c ponad 10 mln
innych:). A co do \"GT5
to najlepszy symulator\"
- heh, trudno to w ogóle
komentować. Wszystkie
plebiscyty okrzykneły go
największym zawodem roku
ale ty dalej swoje?
Trzeba mieć łeb...
Piotrek poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Aha i jeszcze to
zdziwienie że przecież
mówisz o halo 4 -
jesteÅ› tak
nierozgarniety że nikt
cie nie rozumie. Czy to
jest news o halo?
Geeeeezaaass...
GILUPL poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Forza to jedna z tych
gier, ktorej zazdroszcze
posiadaczom Xboxa. Czy
Forza jest lepsza od GT5?
Moim zdaniem jest,
wolalbym FM2, FM3 i FM4
zamiast jednego biednego
GT5. Nie oszukujmy sie,
dla mnie GT5 obok Halo3 i
kazdej kolejnej czesci MW
po COD4 to najwiekszy
zawod tej generacji.
Oczywiscie GT5 nie jest
slabe, ale tylko srednie
jesli wziazc pod uwage 5
lat developingu. Forza to
jedyna seria dla ktorej
zaluje, ze sprzedalem Xa
co nie znaczy, ze na Xa
nie ma wiecej dobrych
gier. Poprostu zamiast
Gearsow mam Uncharted
itd.
GILUPL poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Trzeba powiedziec sobie
to szczerze, Turn10
pozamiatalo, PD powinno
sie wstydzic grajac w
FM3, nie mowiac juz o
FM4. Jedno GT vs 3xFM to
smiech na sali.
Usprawiedliwic moze ich
tylko ilosc ludzi
zatrudnionych, bo jakby
sie okazalo, ze w PD
pracuje 100 osob, a w T10
300 ludzi to moge to PD
wybaczyc. Ale o to trzeba
zapytac pana ksiegowego
ktosika, on ma dokladne
dane ;D.
Tylko największe laiki
mogą mówić ze Gt5 jest
zjebanÄ… grÄ…, pewnie dla
tego ze nie radzÄ… sobie
z sterowaniem które jest
po prostu symulacyjne a
czasy osiÄ…gane w grze a
na prawdziwych torach sÄ…
niemal identyczne, to
tylko pokazuje jak bardzo
ta gra jest realistyczna,
ma swoje
niedociągniecią które
denerwujÄ… ale mimo to i
tak jest to najlepszy
symulator na konsolach i
tylko taki fanboj piotrus
myśli ze błyszczy. Gram
w tÄ… gre od premiery i
gra sie świetnie
Aha i jeszcze to
zdziwienie że przecież
mówisz o halo 4 -
jesteÅ› tak
nierozgarniety że nikt
cie nie rozumie. Czy to
jest news o halo?
Geeeeezaaass... ale chyba
tumaku w tym newsie
chodzi łównie o Halo 4
co nie? gezzzzzzz
Piotrek poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
\"Warthog pojawi siÄ™ w
Forza 4\" -
rzeczywiście, news o
halo 4, jak nic. Widać
że z logicznym
myśleniem to u ciebie
słabo. I nie, chodzi
tutaj o to że tlyko
najwięksi głupi fanboye
ps3 nie mogą przyznać
że GT5 to porażka. A
niÄ… jest, wystarczy
poczytać recenzje i
sprawdzić oceny. Gdyby w
GT5 nie było
przeciwników tzn
jeździło by sie na czas
to może byłby to dobry
symulator (model jazdy
jest jak najbardziej ok).
Problem tej gry jest taki
że cała reszta leży, a
zwłaszcza SI
przeciwników.
ktosik poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
@gilu, biorac pod uwage 5
lat developingu,
najwyzszy budzet jak na
gre wyscigowa(60mln gdzie
kazda czesc Forzy
kosztuje mniej wiecej
15-20mln) i najwiekszy
team deweloperski(140osob
plus ekipy przygotowujace
nowe auta i trasy) GT5 to
kompletna porazka. taka
kasa, tyle lat pracy a
90% calej gry zostalo
przeportowane z ps2 bez
jakichkolwiek
zmian(wszystkie te rasy i
auta nawet nie poddano
upscallingu) to samo sie
tyczy fizyki, ktora
rowniez pochodzi z GT4.
niektore samochody
\"standard\" wygladaja
przeciez gorzej od aut z
NFS4 gry ktora wyszla
ponad 12 lat temu. teraz
porownaj to do kazdej
czesci Forzy, a zwlaszcza
4ki. 2.5 roku prac nad
gra, 100osobowy team
deweloperski(dodatkowo
trzeba zaznaczyc, ze
Turn10 samo skanuje auta
i trasy wysylajac w
poszczegolne miejsca
wlasnych artystow),
kilkukrotnie mniejszy
budzet w porownaniu do
Gt5. w 2.5 roku Turn10
stworzylo od podstaw nowy
silnik graficzny i
fizyke, zeskanowali
wszystkie trasy(nowa
metoda skanowania tras),
od poczatku zbudowali
auta(co bylo wymagane ze
wzgledu na IBL). juz przy
Forzy 3, Turn10 jako
jedyny deweloper na
konsolach wykorzystywal
wplyw nawierzchni na
opony oraz wplyw opon na
model jazdy i jego zmiane
dzieki dostepowi do
symulatora F1 maclarena -
przy produkcji 4ki
dostali dane wprost od
Pirelli i musieli od zera
napisac cala fizyke.
doliczmy sobie do tego
ogromna ilosc materialu w
grze - sam tryb Autovista
ma ponad 10 godzin
unikatowych materialow.
@ziom, nie kompromituj
sie czlowieku. seria GT
od zawsze nie miala nic
wspolnego z symulacja -
to byl czysty arcade na
takim samym poziomie co
Grid czy seria
PGR(zreszta fakt, ze PGR
majac dokladnie ten sam
model jazdy na 360tce
jest uznawana za arcade
jest wystarczajacym
dowodem). zreszta
ostatnio jeden z
dziennikarzy
RaceSimCentral(stronie
poswieconej prawdziwym
symulacjom, ktorej
wspoltworcami sa panowie
z ISR) zrobil porownanie
miedzy Shift 2, Race 07 i
GT5. ta sama trasa ten
sam samochod i co sie
okazalo? GT5 zostalo
zjechane po calosci
wlasnie za zjebana
fizyke, koszmarne
udzwiekowienie, slaba
grafike wnetrza(mimo, ze
Zonda R to auto
\"premium\") i ogolnie
kompletny brak realizmu
nawet w porownaniu do
Shift 2.
ktosik poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
porownajmy sobie
chociazby implementacje
Top Gear\'a w obu grach.
Gran Turismo 5 -
Polyphony calymi
miesiacami chwalilo sie
Top Gear\'em, a calosc
zakonczyla sie na
zalosnie odwzorowanej
trasie z tego
programu(podobna sytuacja
byla w przypadku
Nascar\'a, WRC i
gokartow). Forza 4 -
kilka godzin komentarzy
Jeremiego Clarksona w
AutoViscie, niesamowicie
zriobona trasa z Top Gear
wraz z takimi samymi
ujeciami kamer w czasie
powtorek jak z programu,
kilkanascie odwzorowanych
Top Gear Challange(z Star
in Reasonably Priced Car
na czele), wnetrze studia
programu zostalo
odwzorowane na potrzeby
gry do tego mamy auto,
ktorym scigaja sie
gwiazdy, a edycja
limitowana gry ma
specjalny artbook
przygotowany przez ekipe
programu.
balt poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
GT 5 mozna wiele
zarzucić bo gra w
gruncie rzeczy okazała
siÄ™ rozczarowaniem (ale
też nie przesadzajmy w
drugÄ… strone, to nie
jest słaba gra), ale
wypisywanie o
arcade\'owym modelu jazdy
GT 5 świadczy o tym że
wypisujÄ…cy takie glupoty
nigdy nie siedział za
kierownicÄ… prawidziwego
samochodu, a jego cała
jazda ogranicza siÄ™
jedynie do gierek
wyścigowych (no chyba z
w GT 5 grał ze
wspomagaczami).
GILUPL poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Ktosika to nawet nie ma
co czytac, zalosny typ
dla ktorego cartridge na
N64 zarzadzily, a SM64
mial mege wydzebiste
tekstury, buhaha. A te
dane o ludziach
pracujacych sa zaklamane,
ktos kiedys tu napisal,
ze w PD pracuje 120 osob,
a w T10 150 z tym, ze
przy produkcji FM
zatrudnili dodatkowe 150
osob na czas okreslony,
nie wiem nie wnikam.
Chetnie bym sie
dowiedzial tego od kogos
konkretnego i nie
fanboja, bo ilosc ludzi
pracujacych nad obiema
grami i budzet duzo
zmienia w tej sytuacji
albo na korzysc PD albo
jeszcze gorsza
niekorzysc. Chcialbym
poprostu wiedziec czy PD
sie opier.alalo czy Sony
nie dalo im
wystarczajacej ilosci
programistow, grafikow
itp. Ktosik ty juz nic
nie pisz, wszyscy wiemy,
ze w GOWIII widac tylko
15%, nowy wiimonte z
nunchackiem i wii plusem
kosztuja 140zl, a Fruit
Ninja jest za 120zl i za
darmo, zalezy od klienta
czy chce placic.
Normalnie zal twoje
teksty czytac, U2 to
korytarz, ktory gra roku
zostal przez pomylke
pacanie.
ktosik poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
balt, facepalm. od 2
miesiecy mam Mitsubishi
3000GT z 1995 roku -
jazda tym samochodem w
Gran Turismo za ch*ja nie
przypomina jazdy
prawdziwym autem. kazdy
wie, ze GT ma arcade\'owy
model jazdy zwlaszcza jak
sie wrzuci Drift albo ma
sie trase offroad\'owa(w
zasadzie od dawna bylo
wiadmomo, ze Polyphony
wykorzystuje \"fizyke\"
driftowa na trasach
offroadowych). kazde auto
albo ma potezny oversteer
w tej grze. do tego 3/4
aut jezdza jak po szynach
doslownie, patrzac na
przerazajaco wielki
promien skretu wielu z
nich. @gilu, o patrzcie
kolejny raz fanboj sony
przyszedl i klamie.
jestem ciekaw gdzie niby
pisalem, ze Turn10 to 150
osobowy zespol. oficjalne
dane sprzed rok albo
dwoch podawaly, ze T10
zatrudnia lacznie okolo
100 osob, tak samo jak
Polyphony Digital ma na
stale zatrudnione 140
osob oraz niezalezne
firmy majace na celu
skanowanie nowych aut i
tras.
GILUPL poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
Ja pier.ole czytaj ze
zrozumieniem ktosik!
balt poniedziałek, 29 sierpien 2011r.
ktosik , a ja mam Yarisa,
tylko co z tego?W necie
to mogłbym napisac nawet
ze jezdze veyronem ,ale
to zaden argument
zresztÄ… o czym ty w
ogole piszesz czlowieku?
o jakich promieniach
skretu, nadsterownosci, w
ogole w jakÄ… gre ty
grales? Bo napewno nie w
gt 5. Z twoich komentarzy
wynika,że zyjesz w
jakimÅ› swiecie swoich
bzdurnych fantazji gdzie
za wszelkie zlo
odpowiedzialne jest sony,
naprawde wspolczuje
takiego podejscia...
On jest pojechany na
głowe, taki fanboj
który myśli ze jest
dorosły
ktosik wtorek, 30 sierpien 2011r.
@balt, najpierw zagraj w
prawdziwy symulator, a
dopiero pozniej chwal sie
swoja \"wiedza\", bo
jesli dla ciebie GT5 to
idealny przyklad
symulacja(jesli w ogole
jakakolwiek czesc GT
mozna uznac za symulacje)
to naprawde nie widze
sensu dyskusji z toba. na
symulacjach zjadlem zeby
zaczynajac od wczesnych
gier Papyrusa i konczac
na iRacing.com. GT5 nawet
do oryginalnego Nascar
Racing daleko pod
wzgledem symulacji.
balt środa, 31 sierpien 2011r.
Ktosik po pierwsze nigdy
nie pisalem o tym że GT
5 jest dla mnie ideałem
symulacji bo nie jest i
duzo do tego tej grze
brakuje, Forzie zresztÄ…
też, ale jakoś potrafie
się dobrze bawić przy
obu tytułach bez
dorabiania do nich
bzdurnej fanbojskiej
ideologii. Po drugie
twoje nołlajfowe
opowieści o tym jakim to
niby jesteÅ› kozakiem w
grach wszelkiego typu nie
są w internecie żadnym
argumentem - domyśl się
dlaczego, ale w jednym
masz racje dalsza
dyskusja nie ma sensu -
z fanbojstwem sie nie
wygra.
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!